Julhets

Nu ska jag snart tillbaka till jobbet för att jobba kväll. Har varit iväg på julbord tillsammans med kollegor från alla kortis i Västerås på lunchen. Det var mysigt och gott! Kan inte förstå att det snart är jul. Nästa lediga helg jag har är det julafton. Tiden går så snabbt!
 
Julhetsen har aldrig varit min grej, har för dålig fantasi när det kommer till julklappar. När jag väl kommer på en julklapp och det inte blir som jag vill så struntar jag i det, haha. Men denna jul kommer jag i alla fall få fira med hela min familj. Det ska bli väldigt mysigt faktiskt. Är några år sedan jag firade med mina syskon och mamma. Det blir väl så när alla är äldre och har egna saker för sig. Dessutom har jag alltid jobbat runt jul och nyår. Däremot jobbar jag på nyår, men något firande ska väl gå att få in där med.
 
Nej, nu ska jag svira om  här och börja göra mig i ordning för jobbet!
 
 
Varkala Beach