Jul och nyår

Åh vad dålig uppdatering det var här! Nu är det skärpning!
Jag har haft en underbar jul och nyår, tyvärr väldigt dåligt med bilder. Var på julafton hos far min på förmiddagen och eftermiddagen i Sigtuna och hos min syster i Stockholm på kvällen. På nyår jobbade jag faktiskt, men efter det kom det några vänner hem till mig och vi tittade på fyrverkerierna vid tolvslaget. Lugnt och skönt med andra ord. 
 
Annars har det bara varit jobb på schemat, lite planering inför Thailand och mys. Min resfeber kommer och går, men kommer åka till Thailand med ett toppengäng i alla fall. Vi är fem stycken som åker och tror det kommer bli super!
 
Nä nu ska jag snart gå och lägga mig, har kollat på Al Pitchers standup som gick på ettan för någon timme sen. Om man tittar riktigt noga ser man mig och mitt asflabb i tv-rutan, haha!